20 August 2013

Gadis Cantik, Bulu Ketiak Mewah

Posted at  1:58 AM - by Admin 1

Bagi sebahagian orang bulu ketiak adalah salah satu bahagian badan yang cukup mengganggu dan mereka merasa tidak selesa dengan tumbuhnya rambut di ketiak ini. Oleh sebab itu mereka berusaha keras untuk menghilangkannya dengan berbagai macam cara, ada yang mencukurnya, mencabutnya ada juga yang menggunakan lotion peluntur bulu.

Namun rupanya bulu ketiak bagi beberapa gadis ini bukanlah hal yang mengganggu, bahkan dengan bangganya mereka mempamerkan bulu ketiak mereka. Perghhh!


Berikut ini foto-foto gadis cantik sexy dan cantik dengan bulu ketiak mereka, saya mengingatkan jika anda melihat foto-foto ini jgn fikir pasal bulu yang lain .... hehehe, namun biasanya jika di ketiak tumbuh lebat pasti bulu yang lain juga lebat. LOL!










Tags: , , ,
PERINGATAN!!

Kami tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri. Komenlah dengan berhemah kerana ia menampakkan keperibadian anda.

1 comment:

  1. eww. =.=

    Cheaper online shop: #KedaiCikMuda www.lindazizan.com

    ReplyDelete

Disclaimer

Artikel yang dikongsikan di dalam blog ini adalah semata-mata untuk tujuan berkongsi informasi kepada orang ramai. Semua artikel dan gambar adalah hak cipta pemilik masing-masing.

Ping your blog, website, or RSS feed for Free Blogged.my PageRank

Komen Terkini

Entri Terkini

Hubungi Kami

Name

Email *

Message *

Copyright © 2013 Hamboih!. Blogger template Powered by Blogger.
WP Theme-junkie converted by BloggerTheme9